Hejsan.

Alltså jag ber om ursäkt för uppdateringen igen. Men mammas datr är ganska trög så..
Men iallafall. Jag undrar om jag kanske ska fråga pappa om vi kan åka till Sverige, jag är ute efter
lite vårskor och kläder. Jag hoppas att vi kan åka någon helg, jag vill verkligen ha kläder nu,
jag känner att det var en evighet sen jag va och köpte någonting. Så jag tänkte att det börjar bli
dags nu..
Hjälp mig nu och ge min tips på några tällen där ni vet att det finns mycker snygga kläder och skor.
Skulle bli väldigt tacksam för det.
Men jaja, sluta babbla om det nu.
Jag tror faktiskt att jag ska dra nu. Hoppas att Reneé fick som hon ville nu. Hon tjatar nämligen på
mig hela tiden om att jag ska uppdatera mer..
Men aja, hejdå!
/ Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0