I nagu<3

Hey!
Igår kväll var det flummigt hemma hos mig! Vi satt mest på datorn, och packade..
Vid tvåtiden skulle vi vila, vilket inte gick så bra för mig(Alexandra) eftersom att jag höll på med pattzingen hela tiden..
Iallafall så startade vi bilen  klockan två ungefär, och kom fram klockan halv tre..
På båten gick vi direkt och sova, vi fick sova i ungefär tre timmar. När vi vaknade gick vi till taxfreen för att se om det fanns hörlurar, ofcourse inte... (inte sånna som vi ville ha iallafall).
...Men nu är vi i nagu!
Det är jättebra här, det känns inte som att det är första dagen vi är här, det känns som att vi har vart här flera veckor!
Renee tycker det är jättefint här! Men nu, ska renee skriva lite:D

Tjope,alltså vi har inte kunnat blogga för det finns inte internet nere hos oss, eller dem har inte kopplat det ännu, men det går bra ändå! Vi är hemma hos Alexandras Mormor och Morfar och bloggar, kanske kommer lite bilder någondag. Men inte nu, har jävligt stressigt känns det som!
Vi hörs senare, puss.
<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja det har jag verkligen haft :) allt bra med er?

2010-04-03 @ 17:40:24
URL: http://melmoois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0