I ♥ U , and I want you babe;*

Hej bloggen!
Yes,Alexandra har bloggat, yes. I helgen var alexandra här, det var typ fest hemma hos mig och vi satt på taket och flummade med mera, sprang runt hela mariepark och så vidare.
Trevligt! Alexandra kanske ska fara och shoppa, hoppas hon kommer det, jag ska också på onsdag, eller inte kanske shoppa (ska skaffa hund!!) Jag längtar jättemycket, egentligen skulle vi haft en hund just nu men den jävla fucking vulkanutbrottsskitsshaken. Jah, men i alla fall, sitter förtillfället och äter "negerkyssar" alltså förlåt men jag vet inte vad dem heter. I alla fall, skall gå och umgås lite nu eller chatta, Jag saknar Alexandra. Pussh!.
<3


haha vackert, du är bäst syster yster.<3

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

Fin blogg! Är allt bra med dig?



Kram ♥

2010-04-23 @ 16:38:02
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0