Little Miss Sunshine

Tjuhej!
Reneé är rädd, hon är rädd för askan som ska komma hit. Ånej. Jag är jätterädd, whatever, imorgon börjar jag nio, jag är rädd, haha. Nej men börjar 09:00 chill, går till klockan 2. Efter skolan far jag hem och käkar, på kvällen blir det tärnan med lite människor. Det är hamburgare i skolan, fettnajs. Men i alla fall, imorgon sover också Alexandra här, som varje lördag, right? Eller fredag. Men Alexandra hälsar så mycket, hennes internet ceppar.
Jag älskar er alla bloggläsare, puss / Alexandra.<3
haha, eller något liknande. Puss.
aalexandra och jag ska ofcourse se på little miss sunshine, bara för att vi är beroende av att skratta, ses.
<3

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

den filmen har jag sett :D

2010-04-17 @ 19:21:46
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0