Torsdagen den femtonde april.<3


Tjuhu bloggen! Jag vet jag lovade att uppdatera lite mera nuförtiden, och det är såklart jag gör, jag älskar den här bloggen, och vill hålla den i liv, precis som syster Alexandra. Hehe. I alla fall, kom just hem från skolan, historiaprovet gick inte så bra tror jag, nåväl, man får hoppas på det bästa. Jag missade nästan bussen också hehe, men nåvälnåväl, sitter och läser inlägget högt och fint i köket, och har precis just ätit lite nudlar. Oh Yes, imorgon är det fredag också gillaenmassaright?;) Japp,men nu ska jag fortsätta med bloggen,  bloggdesignen kanske? Kanske kanske det? I alla fall, vi kommer bli mycket aktivare, och nu laddar jag upp dagens låt enligt mej också!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0