alexandra småsjunger för mig.

Hej bloggen!
Ikväll har jag och Alexandra varit med Rickard, det var länge sen. Vi spelade eyetoy haha, hade inget annat att göra. Sen bakade vi daimtårta. Okej det var random, men den var god. Nu sitter jag och Alexandra här nere i soffan, alla har gått och lagt sig, och Alexandra har pratat med Max hur länge som helst. Och jag sitter här och håller på med något. Pratar med Emilia, jag skulle vilja träffa henne ganska snart. Men i alla fall, kvällen har vart bra. Imorgon ska vi väl bara chilla tror jag kanske skulle vi vara med rickard. Men nu har jag inte så mycket mera att skriva. Vi hörs imorgon. Pussen. <3
inga löshår på mig, inte haft på länge. för mitt hår är rutten färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0