Bästavän, jag älskar dig.

bästavän, jag älskar dig. du finns alltid, och jag kan göra allt med dig. du är underbar, din familj är underbar, din mamma är underbar, din pappa, alla är underbara. jag älskar allt med dig. jag finns för dig. du är så jävla äkta. man kan alltid vara sig själv med dig. vart man än är. jag minns nyår med dig. det va bäst. vi satt uppe till åtta, vi snackade på msn, videosamtal från tolv till åtta. haha, och när jag 'spydde' seriöst, vi är ju dumma i huvudet. o: och så minns jag alla resor, den första va till finland med din pappa. vi skulle till din farmor och farfar. och när vi gick ut så va det typ 1 ½ meter snö o: så det gick inte så bra. men de va såååå kul! haha, och vetduvad? ;)    'linispappanärviskulletillmårtenshästar, SÅÅ KUL!' hahaha, asså alla minnen är ju underbara,allt blir underbart med dig bästavän. ja älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0