DIGGAR.

Hej!
Just varit med Ricke följde han hem, flummade med mördarsniglar. Bara för att dom är äckliga. Vi försökte se på film men det lyckades inte, så vi satt och lana haha. Ska inte skriva mera hiss och diss.
Bloggar. Har man tråkigt, eller vill bara läsa något. Då är bloggar absolut
roligast. Jag har ingen favorit, men jag tycker att bloggar med mycket
bilder är roligast, och alla mina vänners då!
Oboy. Oboy är alltid gott, kan dricka hur mycket som helst av det.
Synd bara att jag tydligen blivit laktosintollerant. Men jag kan dricka endå!
Oboy är nog den enda dryck jag tycker om med mjölk.
Snabbt internet! Om man ska göra något viktigt, är det jobbigt med
ett internet som går 1km/h. Eller bara annars, så är det roligt med
snabbt internet, nog för att min dator är den segaste som finns
bortsätt från min farmorsdåmen.
Vi hade i allafall tur med vädret igen. Världens bästa film.
Mera än så vet jag inte. Alexandra och jag kan se den hundra
tals gånger. Så med våran favoritfilm dum och dumare.
Åka ring efter båt! Haha, det är bara för kul, senast idag åkte vi.
Mitt lår fastnade i ringen, och då gick det ju bara snabbare.
Men annars är det roligt, fast jag alltid knuffar ner alexandra,
haha du får hämnas imorgon.
Internet eller en dator som segar. Det kan vara hur jobbigt
som helst, när man inte kommer in på msn, eller något sånt.
Och sen när man ska kryssa, så laggar det sönder. Eller om det
inte funkar när man skall logga in på blogg.se.
Bloggar utan bilder. En blogg utan bilder, 0 bilder ungefär per inlägg.
Det är rentutsagt tråkigt. Åtminstone någon bild kan man ju ha.
Då blir hela bloggen mycket trevligare.
Låg statistiken. Man loggar in, kollar vad statistiken är. Om den
visar mellan 0 till tre besökare blir man väldigt deprimerad.
Och försöker lägga upp massa inlägg för att få kommentarer.!
För småa skor. Jag har många för småa skor, det är för
obekvämt att ha dom på sig. Det är trångt och man får skavsår.
Spärr. Att ha slut på pengar på mobilen är tråkigt, folk messar
och man kan såklart inte messa tillbaka. Det är för tråkigt
tycker jag. Men nu har jag upphöjt så mitt borde hålla ett
ganska bra tag.!
Det var allt för den här gången!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0