Dumb&Dumber och Vi hade i alla fall tur med vädret igen.

Nu ska jag och Reneé se på "vi hade i alla fall tur med vädret igen!" . Dom som inte har sett den, så rekomenderar jag varmt att ni ska se den. Det är en av min och Reneés bästa filmer. Och det är så bra. Komisk också, för dom som har sjukt dålig humor. Man kommer skratta åt det minsta lilla. Jag älskar den filmen. Men som ni kanske redan vet så har jag och Reneé en till favoritfilm.. Nämligen "dumb&dumber". Det tycker vi också jättemycket om, och det rekomenderar jag också.. För dom som tycker om komiska filmer, så är domhär två filmerna helt klart bäst! Det kan jag lova er. Men för er som har lite tråkig humor.. hm.. titta inte!
Jim Carrey är ju för gullig, det måste man ju hålla med om, ellerhur?
"jävla fin bilhus nu har där också, jag kan fixa parabol om ni vill.. Över tusen kanaler. tvåtusen kronor, billigare än lök."

Kommentarer
Postat av: e-emeliie

Sv: hahah xD ne jag längtar INTE! xD

Nt nu när man börjar 8:an o med betyg :/

man ser inte fram i mot det xD

2010-08-10 @ 14:12:59
URL: http://sweetemme.blogg.se/
Postat av: vvänne

Dumb & Dumber var inte precis den bästa fil jag sett

:/ Jag trodde den skulle vara roligare fast den var ju mer knäpp `? :p

2010-08-10 @ 16:51:10
URL: http://bbaravanessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0