finland.. igen.

ååh, på torsdag ska jag med Reneé till finland.. igen o: .. asså det känns lite konstigt att bara åka till finland hela tiden.. kan man inte bara åka till sverige eller något? tro inte att jag och Renee är värsta finlandfreaks sen.. för det är iallafall verkligen inte jag.. o: jag skulle kunna ha spenderat hela sommarlovet i sverige, men nejnej, finlandfinlandfinland, hela tiden.. jaja, man får stå ut med det. ;d men nog om det. jag är hos pappa så nu kan jag blogga lite till. jag har iallafall jättetråkigt, jag chattar typ med några på msn, och inte så mycket mer, lyssanr på musik. nu har jag inte så mycket mer att skriva ;d pussen.

Kommentarer
Postat av: Elina show

Vill du vara gäst i min show i höst eller har du några bra tips till showen?

Skriv till mig! :)

2010-08-07 @ 09:55:58
URL: http://elinashow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0