Godmorgon!

Godmorgon alla fina bloggare och bloggläsare!
Jag och Vanessa vaknade nyss och vi bestämde oss för att först va på datan en stund, och sen kunde vi äta frkost, sen gå ut med hennes hund, och sen kunde vi fixa oss och sen bara vänta tills att Shajan ringer. Sen ska vi till stan. Efter det måste jag hem, min pappas tjej fyller år idag. Och då måste jag såklart vara hemma. Synd att jag inte har köpt present, men det ordnar sig. Hoppas jag. Så jag ska alltå bara vara hemma idag, och inget mer förutom den korta stunden jag ska vara i stan..



Och herrgud, skolan börjar om tre fucking dagar!! Hur ska jag klara av dethär? Sommarlovet har gått otroligt fort, och det känns som att det nyss hr börjat, det kändes so att dethär sommarlovet skulle bli långt men det blev det inte. Det blev ovanligt kort.. Men lite iallafall längtar jag till skolan. Men det beroro nog bara på att jag inte har tråffat klassen på ett tag, och då börjar man ju såklart sakna dom. DEt ska iallafall blir jätteroligt att få träffa dom igen, så att man kan göra alla gamla saker med dom. Springa runt och skrika och babbla så att lärarna blir arga, och ja.. Haha. 

Nejmen nu ska jag nog börja dra mig upp för att äta frukost.. Så skriver jag fler inlägg idag när jag kommer hem.. Vet inte hur många det blir, men vi får se. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Super kul att ni ville vara med!;D

Det avgörs på Onsdag.

2010-08-16 @ 11:06:47
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/
Postat av: runa

Hej, visste du att det finns ett Harry potter Land?? :D

2010-08-16 @ 18:49:53
URL: http://hpotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0