Hände lite saker ikväll.

Kanske inte ska gå in på detaljer, men det hände lite saker ikväll. Sådana saker som egetligen inte ska hända i en pytteliten stad kallad Mariehamn. Men ikväll har vi i alla fall varit med Joel, Alle, Aresh, Tina och Nicco. Nu är Aresh arg på mig, men det ordnar väl sig, hoppas jag.. Vi gick typ runt hela stan, och ja. det va kul. Men inte sen när man kom hem.. hm.. men jaja. Just nu sitter jag och chattar med Frida, Sami, shajan och lite andra. Men nu har jag inget å skriva, tog inga bilder.. Men hejdå.

Kommentarer
Postat av: Runa

Gillar ni Harry Potter? :)



Visste ni att Dubledore är gay?

2010-08-14 @ 12:59:07
URL: http://hpotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0