Hemma om några timmar!

Hej! Det känns som det var ett tag sen jag skrev. Fast jag skrev en liten del i ett inlägg då medans vi var i Nagu. Ni kanske hörde om historian på vägen hit. Och vet ni vad? Alexandra glömde sin handväska eller egentligen min handväska som hon har lånat, i Nagu. Det var synd. Så nu får hon sova hos mig, för hennes nyklar hem till sin pappa var i handväskan som blev kvar. Men i allafall, nu på båten har vi bara suttit i caféterians salong och läst bloggar! Och jag har för mycket blogglust just nu! Snart tror jag att jag ska gå och köpa något att äta för jag är ganska hungrig. Men när vi kommer hem, så blir vi nog uppe ett tag. Äter något, och sen somnar vi nog ganska tidigt. Eftersom att vi kanske ska till Kalmarnäs imorgon, och då blir det nog inte att sova så länge tror jag. Och jag har knappt sätt min mamma, eller vart hemma där på 3 och en halv vecka,haha. Just nu har vi inga bilder att lägga upp. Men ska försöka få upp några direkt när jag kommer hem och har tid. Nu ska jag nog umgås lite med Alexandra. Men i allafall, vi hör av oss innan vi far till kalmarnäs, och kanske att det kommer upp dagens outfit? See you later!
/Reneé.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0