jag orkar verkligen inte.

Jag orkar verkligen inte ha bloggpaus. Så fruktansvärt tråkigt. Man blir så suger på att blogga när men ser på sina kompisars bloggar och så.. Men i alla fall så var jag, Wilma & Vanessa på Mariebad idag. Vi va där i tre timmar, och ja.. Va några random killar där som typ tänkte ta självmord :ö. Jag och Vanne typ lipar för att det är sista dagen i frihet.. Och ja.. Men det ska bli kul att träffa alla klasskompisar. Jag ska till Vanessa klockan 8 imorgon bitti, eftersom att jag inte har någon plattång, och jag måste låna hennes. Haha, kommer bli lite pinsamt att bara komma  in i hennes hur på morgonen och ba "TJEEENA".. Men det fixar sig nog.
Och just ja. Imorgon är det ju skola, och alla sexor ska börja i en ny skola, alltså högstadieskolan. Och ja.. finns massa randomtyper där ;s Så det blir inte så kul. Men vissa ska det bli kul att träffa. Och det som är mest fail är att min klass klassrum är på nedrevåningen, och har man fönstret öppet så kan någon komma in.. Och ja.. Haha, fast det skulle ju va ganska kul. Men jag hoppas att min klass fortfarande är lika random, haha, älskar min klass för att den e så random.. Men i alla fall.. Det ska på ett sätt bli roligt att börja skolan, och på ett sätt inte. Det negativa är att man måste ha prov och alla fucking läxor och skit, och att det finns massa random typer i den skolan som jag ska gå i. Och det possitiva är att man får träffa alla kompisar och klasskompisar och snacka med dom, och ja.. Ska bli fettkul iallafall.
Men nu ska jag nog inte skriva mer, haha, orkar inte skirva mer rättaresagt.. men ni får se hur jag ser ut imorgon sen. Ska fixa dagens outfit imorgon så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0