Lördagen den fjortonde tvåtusentio.

Godmorgon?! Kanske inte bästa ordet när klockan är halv 3 snart, men iallafall.

Jag och Reneé vaknade för ungefär en timme sedan. Vi va ju uppe ganska länge igår. Eller.. Ja.. Vi satt mest uppe och pratade och skrattade. Idag vet jag inte vad vi ska göra, eller jo.. Vi ska kanske träffa Shajan, Tina och Nicco. Men jag vet inte eftersom att jags kulle ju träffa Lukas idag, men det verkar inte bli så.. Vet inte ens om han vill träffa mig? Jaja, det ordnar sig.
Just nu sitter bara jag och Reneé och inte gör någonting. Eller jo, jag bloggar och Reneé gör någon taggning till facebook. Vi ska snart äta något, eftersom att jag är jättehungrig, och ska tvinga Reneé att äta, haha! Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, fler inlägg kommer väl upp under dagen. Hejjs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0