photoshop

Hallådär!
Alexandra och jag har mest suttit på datorn hela dagen. Vi har fixat bloggen, vad tycker ni om rubrikerna i menyn? Dom blev helt okej tycker jag. Just nu sitter vi här nere i mitt vardagsrum och kollar på bloggar. Vi har just ätit. Ikväll måste Alexandra sova hemma, men vi ska i alla fall vara med varandra imorgon. Då ska vi bara cupcakes, haha lustigt, men jo. Nu sitter vi och fixar med photoshop. Försökte ladda ner ögonfransar, det lyckades för mig. Snart ska Elina hjälpa oss att dela upp med menyn. Vi hörs senare!<3
photoshop elements 8
vi använder photoshop element 08, vilket använder du, om du använder något, eller vart redigerar du dina bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0