Reneé och Alexandra diggar och dissar!

Hejhej!
Jag lovade ju att ni skulle få ett inlägg när vi hade kommit hem. Och nu får ni det också. Hemresan gick bra, men det blev lite långtråkigt emellanåt, men det gick bra! Sen åkte vi hem till Reneé och nu har vi suttit framför datorn hela kvällen ungefär..
Men nu ska vi komma oss till saken.. Jag och Reneé hade börjat göra så att vi börjar Digga och Dissa varje vecka. Jag gör det på en tisdag varje vecka, och Reneé gör det på en Torsdagvarje vecka. Vi dissar fem saker, och Diggar fem saker.  Sen får vi se hur det blir. Vi kommer nog hålla på med det ett tag. Eftersom att vi vill hitta på nya saker hela tiden. Så nu ska jag digga och dissa!
Folk man kan lita på! - Det är verkligen kul att man kan lita på folk.. Tänk om man inte kunde lita på någon.. Skulle inte vara så kul. Men som tur är så har man sina äkta vänner som man kan lita på!
Jordgubbsglass. - Åh, det är så gott med jordgubbsgalss.. Och så passar det perfekt till sommaren.. Men snart är ju sommaren slut.. Men tur att det endå finns jordgubbsglass på vintern också!
Smycken. - Perfekt om man ska på något kalas, eller fest, eller vad som helst.. Ett halsband är fint på vem som helst, och passar till nästan alla kläder. Men jag önskar bara att jag hade mer smycken..
Mobilen!! - Skulle aldrig kunna klara mig utan min mobil. Jag har blivit som beroende av den.. Förut behöver jag inte mobilen alls, tyckte bara den var onödig, men nu sitter jag dagar ut och dagar in och håller på med den.. Men det värsta av allt är nog när ingen är social på den..
Sommaren! - Åh, sommaren är nog den allra bästa årstiden! Man kan vara på stranden hur länge man vill.. Och resa. Och massa annat skoj. Och det är så varmt och skönt, så det är inte klokt! Jag älskar sommaren!
Otur! - Jag hatar när man har otur.. Allt går så fel då. Om man tillexempel har sett fram emot något jättestort, och så kommer något i vägen.. Inte alls roligt, jag önskar att det bara kunde finns tur i allt, allt skulle bli enklare för alla!
Nokia! - Nokia är nog det värsta märket som någon människa har skapat.. Ibland funkar allt jättebra, och ibland går det inte alls, jag är trött på att behöva bli trött på dendär mobilen.. Sony Ericsson, det är äkta mobilmärke, och det håller bättre!
Skolan. - Jag gillar inte alls skolan.. Så tråkigt, och matte.. Usch, säger jag bara! Att bara få sitta innhägnad i en stor byggnad bland massa lärare och skit som tror att dom bestämmer över en, haha, sorgligt säger jag bara!
Osociala - Jag hatar när alla är osociala.. Om man är osocial på msn, eller på att smsa eller vad som helst.. Jättetråkigt tycker jag. Skulle vara mycket roligare om alla kunde vara sociala!
Wannabes.. - Jag gillar inte alls när en person försöker vara som en annan.. VAröfr kan man inte bara vara sig själv, eller försöka åt minstone.. Jättejobbigt när man ser att en person försöker göra exakt som någon annan...
Det var allt för Alexandras Digg&Diss denhär gången, kommer mer nästa vecka.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0