Saknar dig.

Jag pallar inte förklara denna sagan igen, det va du och jag mot världen med du lämna mig själv. Den dagen då du svek mig blev tårarna till floder, alla gånger som vi snackat fan jag saknar dig otroligt. Har försökt på alla sätt, tvingas jag att ta mitt liv för att få slut på denna känslan, utan dig bredvid. Skulle offra allt för dig bara du vill vara nära, av alla mina skatter så har du det högsta värdet. För alla dar vi talat ut om allting som berörde, alla mina känslor och allting du förstörde, så är känslorna detsamma och jag saknar dig så mycket, men min själ har flytt iväg och tog med sig min lycka. Du är allting som jag älskar och jag hoppas du förstod det, och jag gillar bara dig och jag önskar att du tror mig, kanske jag som vandrat fel, kanske jag som varit dissig, i så fall säger jag förlåt, för allt är inte ditt fel.
om det var vi så skulle jag fan aldrig släppa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0