sover hos vanne.

Hejhej.
Ikväll har jag varit med Shajan, Nicco, Reneé och Vanessa. Vi va först hos Nicco, alltså bara jag och Vanne och Reneé. Sen stack vi till skolan och där träffade vi shajan. Vi snackade bara och typ om gamla minnen och sånnt. Sen gjorde vi inget mer. När jag och Vanne kom hem till henne så va vi på datan och snackade med Boman och cama med en random kille som e 17 ;s. Han va skum. Sen klockan 1 stack jag och vane ut igen, bara och cykla. När vi kom hem igen va vi ganska trötta så vi va bara på datan och ja.. Imorgon ska jag och Vanne örst till Shajan, sen sticker jag och Vanne och Shajan till stan. Där e Habbib och väntar påoss typ. Sen ska vi träffa Aresh och Alle, venne varför. Men Nicco och Reneé kommer också till stan. Reneé sover över hos Nicco också. :)
Men nu ska jag blogga på vannes blogg eftersom att hon inte orkar det själv, hon håller på att somna.. Men vi hörs imorgon het enkelt. Hejdå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0