Svar på tal!

Svar: Haha! Nej det har jag verkligen inte.. Tycker det är jättefult på vissa människor. Och jag vet att jag inte skulle passa i det. Och jag tycker att det verkligen är både fräschare och snyggare att vara naturlig och vara precis som man är och vara nöjd med sig själv.. Inte för att jag är speciellt nöjd med mig själv och mitt utseende, men jag tycker iallfall att jag är finare som jag är nu än om jag skulle operera mig..
Svar: Tack så mycket! :)
Nej faktiskt inte, men förut var jag nära på att börja spela gitarr.. Jag älskar att spela gitarr, jag vet inte                varför, men det bara blev så.. Jag är inte så bra på det, men jag gillar att spela endå!
Svar: Ja faktiskt. Men inte så att vi blev berusade eller något, utan bara smakat. Men absolut inte så att vi blev               påverkade.
Nästa gång får ni var bättre med att fråga! Tråkigt med bara tre frågor, men nu eftersom att ingen annan frågade, så blev det bara domhär tre..

hoppas ni blev nöjda med svaren..

Kommentarer
Postat av: Minna

sv: åh tack så mycket :)

2010-08-09 @ 22:18:48
URL: http://kindaloveyou.blogspot.com
Postat av: e-emeliie

Sv: Låter kul ! :)

<3

Ser ni fram i mot skolan då?;D<3

2010-08-09 @ 23:19:38
URL: http://sweetemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0