vaknade nyss o:

vaknade nyss o: seriöst, och jag har inte kunnat sova inatt för det har varit för varmt.. men idag kanske jag åker till godby.. om jag orkar. sen vet jag inte vad jag ska göra, bara vara hemma. Reneé kanske kommer med till Finland på tosdag. stackars henne. först va vi till Finland, sen 4 dar efter att vi hade kommit hem skulle hon till finland igen, nu har hon varit där i kanske 2  veckor o: och sen kommer hon ju hem på torsdag, och hon hinner inte ens vara hemma i en timme fören vi ska iväg igen o: haha, stackarn, hon borde ha blivit värsta finlandfreak vid dethär laget ;d
vi ska iallafall till min mormor och morfar, och det kanske inte finns internet där om inte min mormor tar med dig sina dator. och det är ju en vääldigt liten ö, och jag vet inte vad det finns å göra där. eller jo.. det vet jag. man kan ju typ simma, och springa och hälsa på massa folk, eller nät sånt.. fan vet jag? ;d ska förklara resan..
på torsdag åker jag, mamma, min syster och Reneé till Långnäs med bil. sen tar vi kärgårdsfärjan till galtby om det är så det heter? sen där står min morfar och väntar på oss, sen åker vi iväg med hans båt. och det tar ju typ 2 timmar att åka med min morfars båt ut till den lilla ön som vi ska till.. men det går säkert bra.. eller?! o: amen vi får se sen. skriver mer idag sen. puss.

Kommentarer
Postat av: Markusleila

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-02-10 @ 08:00:58
URL: http://markusleila.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0