väntar på färgan..

Hejhej..
Just nu sitter vi ute på en altan och väntar på att färjan ska komma.. Jättetråkigt, men som tur är så har man ju datorn här!
Vi vaknade i morse i båten av att den hade börjat åka iväg. Först åkte vi in till Galtby, och där ifrån åkte vi med bil till Nagu. Så var vi där i några timmar och jag och Reneé gick och hälsade på min farmor och farfar. Sen kom min pappa också eftersom att han också va där. Så vi va där och inte gjorde så mycket, eller jo, det gjorde vi visst.. Vi åkte till min farmors syster och hälsade på hennes kattungar.. Dom var jättesöta.. Synd att inte pappa kunde köpa en.. Dom var redan sålda och jag är ju alergisk, även fast jag själv har katter hemma och så.. Men i alla fall så efter det så var jag och Reneé tvungna att gå hem till min mormor.. Då var vi lite på datorn och pratade med min mamma. Sen kom min mormor hem från jobbet och så åkte vi iväg. Men mamma trodde ju att båten skulle åka iväg härifrån klockan tio över tre, så vi kom hit klockan två.. Och för en stund sedan så ringde mamma till skärgårdsfärjan och frågade när den skulle komma, för vi hade väntat i två timmar och vi trodde att den var försenad. Så nu för en stund sedan så fick vi veta att den skulle komma först klockan sex.. Så nu ska vi sitta i två timmar till och vänta på båten.. Synd, eftersom det finns inget att gära här, men något måste man ju hitta på såatt.. Men nu ska min mamma ha internet, men vi återkommer när vi sitter på båten. Då bloggar vi nog mer båda två.
Puss.

Kommentarer
Postat av: josefin

tack! klartt jag vill ,bra blogg!

2010-08-09 @ 16:22:47
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: josefin

hej! skulle behöva lite röster i en outfit tävling som jag är med i! gå bara in på min blogg och i mitt senaste inlägg så står länken till tävlingen, jag är nr 2! skulle va super snällt!

2010-08-09 @ 16:58:03
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: e-emeliie

Hej :)

tack så mkt :)

Jag har nt gjort så mkt i år :)

Har för det mesta varit i strömstad o grebbesta :)

Själv?:)

Följ mej gärna med Bloglovin så följer jag dej :)

kram

2010-08-09 @ 18:09:40
URL: http://sweetemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0