Vi är i Finland!

Hejsan!
Just nu är vi i Finland. Vi har inte bloggat så mycket, för det är för mycket problem med internet. Men nu fick vi iallafall för oss att blogga!
På Torsdagen åkte jag, Reneé, min lillasyster och mamma ut dit som vi skulle ta färgan. Sen åkte vi en femtimmans lång båtresa med skärgårdsfärgan. Vi var mest på datorn, det finns ju inte så mycket att göra där? Men sen när vi kom fram till Galtby så väntade min mormor och morfar där på oss, och så åkte vi in med hans båt in till min stuga. vi kom fram ganska sent, så vi gick och lade oss ganska tidigt. Dagen där på gjorde vi inte så mycket. Vi gick naturstigen, och åt abborrar. Jag kommer inte ihåg vilka dagar vi gjorde vad,men vi har badat bastu,simmat. Alexandra högg ju tammefan sönder tån, nejmen hon slog den så nu har hon bandage! Och sen har vi mest chillat lite och varit med Julia hehe! Imorgon kommer vi hem,så vi måste packa. Reneé har ju inte varit hos sin mammas hem på 3 och en halv vecka. Men i allafall på tisdag far vi till kalmarnäs och bor i en liten stuga, det blir nog roligt. Får se vad vi hittar på för skoj! Nu ska vi nog kolla lite på statisktiken,kommentarerna och strax ska vi börja packa. Förresten när vi kommer hem kommer en ny design! Nu ska vi verifiera ett email, vi hörs imorgon kväll! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0