-

Hejhej!
Glömde bort att blogga igår, idag kanske det inte blir världens roligaste inlägg efter som att jag är 7kt irriterad. Jag går inte in på det nu men att. Idag i skolan hände väl ingenting höll på att somna och dubbeltimme svenska sistatimmarna jättekul right. Sen hade vi typ massa tråkiga timmar och skit. Igår gick jag och la mig vid 1 kunde knappt sova en minut inatt kändes det som vet inte varför. Imorse hade pappa tydligen fått magsjukan så snart får väl jag det också hm?... Har sovit två timmar kanske tre timmar. Har ätit och klockan åtta har jag utvecklingsamtal i skolan, det kommer gå så skit. Efter det vet jag inte vart jag ska ............. cp
Hejdå!
om nån månad slipper man bort härifrån no idea om hur skönt det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0