andra december

Hejjohej.
Bloggade inte igår för att jag var upptagen hela dagen och sen på kvällen gick det inte att publicera. Men i allafall, igår hände väldigt mycket iallafall. Satt hela dan @ hesburger med fina vänner :) Och på kvällen var jag med Alexandra och vi bakade kladdkaka och blev jagade av Patte-Latte. Idag vaknade jag tio, skönt? Klockan tolv ska jag till tandläkaren, mindre nays. Sen måste jag städa min garderob som har saker från 2002 ? :O

 Orkar egentligen inte men hehe, måste få ihop 20 euro till dagsverket och jaa. Imorgon är det normal skola tråkigt, men missade den segaste dagen på hela veckan Torsdag. Svenska,Engelska,Finska,Tyska,Musik. Och just det kanske inte hade skrivit det men. Mina betyg var dåliga, verkligen jättedåliga. Men ni vet, jag brukar ibland inte få vara med på lektionerna för att jag suger på att spela gitarr och så vidare. Och sen får jag en 8a i musik wiierd. Fick 8a i Bildkonst också vetäfän hur? Ajajaoajo, Efter jag har städat min garderob och skiten ska jag ner till Mariebar där en viss Åsa jobbar :) Och såsåså, har jag inte så mycket att skriva har inte bilder heller det suger. Har nog aldrig haft så mycket bildbrist som nu iaf.

Nu ska jag antagligen gå och äta frukost eller så sover jag tills halv tolv för då kommer papipapipapi. Har laddat ner massa kul spel till iphonen också, 4/5 mappar med spel? Helt 7kt hur jag spelar. Men nu ska jag ladda upp lite bilder ..






Kommentarer
Postat av: liindblaads

Lucka nr 2 är öppnad i min blogg. in och kolla om de va du som gömde dig bakom där! om inte så anmäl dig till lucka nr tre i samma inlägg :)

2010-12-02 @ 12:16:51
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0