atm

Sitter jag och dricker cocacola framför datorn har försökt ta några bilder men perkele vad min kamera suger ibland iallafall, ska väl inte ta 30 sekunder att ta en bild efter man hållt ner avtryckaren. Heeeeeelt sjukt. Men i allafall idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid 10 av att jag var jättetäpt somvanligt då på lördagarna när man vill sova. Alexandra kom vid 2 tiden, vi satt nere och hade brottning,läste vitsar och sov 1 timme. Sen for hon hem vid 6tiden.
Ikväll ska jag nog verkligen lägga mig tidigt och nu menar jag det igår gick jag halv 4 eller något sånt. Imorgon är det söndag, känns ju inte sådär jättebra när man inte gjort någonting på hela helgen. Och det är sjukt kallt så man kan inte göra någonting. På måndag ska vi simma med skolan har ingen bikini eller nåt tänker ändå skolka den timmen för jag hatar att simma för jag är värdelös på det också.
Nu har jag inget mera att skriva kanske kommer lite bilder senare ikväll, håller på att ladda min gamla kamera som är snabb på såndääärnt med att ta bilder direkt :):) Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske du ska ändra slutartiden?;)

2010-12-12 @ 10:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0