bildkonst

Bara för att NICOLINA ville att jag skulle skriva om bildkonsten så gör jag de eftersom att jag hade lovat henne också! :)
Idag på BKn så satt jag & nicco och skrattade för att Linus inte ritade bra han ritade helt konstigt & inte ALLS BRA! :( FY LINUS. Han fick damp & började skrika på Axel som satt & frågade MASSA frågor om någon Lucas eller hur det stavas. HAHAHHA asså jag menar massa frågor, höll på att få damp, helt seriöst. Sen på rasten så tryckte vanne på Tinas ansikte så jag garvade som jag aldrig garvat förut i skolan. Det va verkligen helt sjukt. Sen satt jag & nicco & garva för att jag får ryck hela tiden & hon tyckte inte att hennes teckning blev fin.. :( det blev den visst. tycker jag. Men jag tror inte att någons blev fin eftersom att vi skulle rita propositioner och det blev heelt fail. Men nu ska jag till Reneé. Nicco får nöja sig med det här. Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Kunde ha varit mera, men okej då. Tack så mycket :D

2010-12-14 @ 17:46:55
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0