d14m4nt

Hallå (: !
Vaknade typ för ett tag sen av att jag var väldigt täpt i näsan och ont i halsen. Igår hade jag feber också så att, måste iallafall försöka orka mig till julfesten för vi ska ändå mest sitta så det är lugnt. Igår gjorde jag ingenting, i skolan hade vi mest vanliga timmar fast vi såg på film då. Sen så gjorde jag svenskaprovet vilket inte gick bra, har nog allvarligt inte varit med om nåt svårare prov.
Men i allafall... Så om ni vet när öhs julfest börjar kan ni langa in en kommentar eftersom att jag inte vet när vi ska vara där och min mobil är död!
Imorgon ska vi dansa med skolan jättekul eller så inte. Efter skolan om jag inte är sjuk så ska jag träffa Frida eftersom att det var ett tag sen. Men jag är antagligen säkert sjuk då så -.-
Nu har jag inget mera att skriva så vi hörs antagligen efter julfesten eller före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0