dag 1 - om mig

Var ska man börja?
Jaa, jag heter Fanny Alexandra Pettersson, föddes år 1998 det 18 februari i Stockholm / Nacka. Bodde där tills jag var kanske fyra år. Men när jag var två så flyttade min mamma till Åland och min pappa bodde kvar i Sverige. Så jag fick åka varje vecka med båt från Sverige till Åland och tillbaks. Kul fast ne. Sen flyttade pappa också till Åland. Det var mindre roligt. Så nu bor jag här. Känner massa fina människor, så på det sättet ångrar jag inte att jag flyttade hit. Min bästavän heter Reneé, som ni redan vet. Vi har massa bra minnen som är bäst!
Jag har ingen favoritmat, men jag äälskar cola. Jag går i världens bögigaste skola, nämligen Strandnäs skola. På helgerna är jag med Reneé, ibland Shajan & Reneé, Ibland massa folk. Men för det mesta Reneé. Jag hatar töntiga fittor som bara lever efter vad man tror om andra och vad man hör om andra. Såna som sprider rykten och massa andra skit.
-
orkar inte skriva mer, men nu vet ni lite i alla fall.

Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

ne usch, krya! hoppas du blir bättre! "hur" på vilket sätt är du sjuk? halsen eller? :/

kände mig lite sjuk igår men det gick över ganska så snabbt.

kram.

2010-12-01 @ 20:34:14
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0