dag 6 - min dag

Ska man skriva om hela? Skit samma, skriver om från morgonen tills nu!!
Jag vaknade kanske där vid elva tiden. Jag vaknade av att Reneé ringde mig. Hon frågade när jag skulle till Lemland. Jag sa att jag inte visste och blablabla. Den delen skiter vi i. När jag var med Reneé gjorde vi inte så mycket. Vi satt lite på datorn och latade oss lite.. :) Sen stack vi till Reneé. Det var meningen att jag skulle till Lemland, men nej det skulle jag inte så det blir imorgon.. :S Men att jag och Reneé gick till Select. Köpte lite saker. Och sen gjorde vi inte så mycket mer. Vi gick hem och hade brottning. Sen skulle jag hem så jag gick hem och nu är jag här och sitter och skriver. Men det var hela mig dag. Så nu har jag inget mer att skriva. Bilder lägger säkert Reneé upp så .. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0