dag 8 - ett ögonblick

Jag vet inte riktigt vad man menar med "ett ögonblick" men vi kan säga att man ska skriva om ett speciellt ögonblick som man minns riktigt bra! :)
Ett ögonblick som jag minns riktigt bra var i trean när jag, Tina och Vanessa vad bästa vänner. Vi alla tre var emot Nicco och snackade skit om henne varje dag! Det var liksom vår stora hobby! :S Jag minns att en dag när vi satt på Vanessas studsmatta och hon och Tina snackade om att dom ville ha fett mat! :o typ pommes fritres och hamburgare och massa.. :S Och alla vi var kär i Alfred då och vi pratade om att vi skulle gå hem till han och knacka på och säga att vi älskade honom och massa skit?! :o Haha!! Riktigt bra tider, fast då bråkade jag med nicco, inte bra inte bra :(
Det va typ allt. :)

Kommentarer
Postat av: mikaelahovander

nja inget sådär, vart i skolan bara ! :)

dudå ? <3

2010-12-08 @ 18:32:10
URL: http://mikaelahovander.blogg.se/
Postat av: ELLA GRÖN

jaha okej!:)

2010-12-08 @ 20:29:31
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0