ett år om 28 dagar ♥

Min och Reneés blogg fyller ett år om exakt 28 dagar. Längtar dit! Jag hoppas att det kommer bli som det var för ett år sedan. Men just den här dagen, den första december förra året, då hade inte jag och Reneé träffat varandra. Det känns jättekonstigt... :o Tänk vad mycket jag och Reneé har hunnit göra sen vi träffades första gången.. Vi har hunnit resa .. Ja jag vet inte hur många gånger, vi har hunnit bråka en gång ;) Men lite småtjafs har det ju vart, men det har bara vart ett stort bråk på ett år. Bra att det inte har vart flera stora bråk, och att det inte kommer flera heller! Och så har vi hunnit lära känna varandras föräldrar, jag lärde känna Reneés mamma redan första dagen jag sov över hos henne! Så henne känner jag jättebra! :) Hennes pappa minns jag inte när jag träffade honom första gången, men jag lärde känna honom ganska fort också! :D Jag och Reneés pappa är bra på att dyka! Det kom vi fram till i somras när vi var vid "vårt" simställe och hoppade! Alltså.. Mitt, Reneés och Reneés pappa. Jag har lärt känna Reneés kusin, Reneés farbröder, ja.. Alltså jag vet allt, men det skulle ta för länge att skriva..
Jag älskar dig Reneé, som  du redan vet!

Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

snygg header! :D

2010-12-01 @ 19:27:35
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0