goodmorning sunshines! ;)

Heeysan!
Idag vaknade jag klockan halv tolv av att min mobilklocka ringde. Jag stängde av den medan jag halvsov och sen somnade jag om. Sen efter en halv timme stod Reneés pappa utanför fönstret och bankade, SUCK-.- Så vi steg upp, och sen stack till mig. Idag ska vi till stan med Joel. Och vi ska ta mer bilder tonight ;) Så att det inte tar slut så fort.. Nog för att vi kanske tog upp till mer än femtio bilder igår men ändå :p Och vi blev nöjda med alla, nästan! Så det är väl dagens planer, bloggar mer efter stan och det där! :) Hörs :D
grissyster, fissyster ♥

Kommentarer
Postat av: FridaNordin

Fett fin blogg :)

Söta bilder på er ;P<3

2011-01-01 @ 00:49:41
URL: http://fridanordiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0