haha, jag hittade den!

Haha jag hittade min kamerasladd! Gissa var den va? ;) Logiskt, den var ju fan där som ALLA ANDRA sladdar finns! Så jävla dum i huvudet kan jag vara!
Ska kanske ut med Shajan, vet inte vad vi ska göra. Men jag vet inte ens om jag kan komma till strandnäs. Tror att jag sticker ut med honom imorgon istället, om han kommer ut då. Får väl se. Vet ju aldrig med honom. Men snart ska jag väl äta. Ska ladda upp lite bilder från min kamera sen. Ska ut och ta lite bilder så att jag har något att visa! :) Ska ta lite bilder ute tror jag. De va länge sen. Typ någon gång senast var typ dagen när skolan hade börjat. Men nu ha jag inget mer att skriva. Vet inte vad jag ska göra ikväll, kan kanske fråga om någon kan sova här? Yes yes, men nu ska jag ringa till Reneé sen äta sen sticka till Reneé fast hon inte vet något ;). Just det.. Vad ska jag säga när jag ringer till henne?!?!??!?!?!??!? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0