julfestkläder

För första gången på kanske en vecka eller så så ska jag äntligen blogga! Nicco har tjatat på mig så mycket!
I förr igår sov jag hos Nicolina. Innan vi gick och lade oss sa jag upp kanske trettio saker som jag hade skrattat åt. Över trettio till och med. Till exempel att försöka stryp dig genom att sätta en mandarin klyfta i halsen, försöka strypa dig med en socka, bränna upp ett mandarin skal, futta, Google translate, en lampa som såg ut som en blomma fast som nicco sa att såg ut som en dödskalle, niccos buddastaty, pannkakor, med mera. Kan inte ens säga allting. Men det var i alla fall sjukt kul allt det där. Har aldrig skrattat så mycket på en kväll, det kan jag i alla fall säga. Förra veckan nästa varje dag förutom på måndagen åkte jag och Vanne buss i en timme efter skolan. De va kul eftersom att man fick se massa roliga typer från Ytternäs! Sen idag har jag och Vanessa vart på stan med Elina och provat julfestkläder. Dem får ni se imorgon eftersom att jag inte tänker avslöja något nu. Men jag kan säga att det inte kommer bli någon klänning i alla fall. Mer har jag väl inte gjort idag. Men nu har jag inget mer att skriva, så vi hörs. Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0