kul dag, fast ne

Hejsan!
I morse när jag skulle till skolan steg jag upp där vid sex tiden. Otroligt nog var jag faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Tur! Så jag åt lite, sen fixade jag mig. Fick lite tid över, ovanligt. Sen gick jag till bussen, behövde inte vänta på den så länge, den kom ganska direkt. Sen tog det ungefär en halv timme sen var jag vis skolan. Först hade vi historia. Förhör. Kunde inget så jag fick ta upp boken :). Sen kunde jag allt. Sen skulle vi göra något på datorn. Fick ha lärarens laptop. Såklart blir Zache avundsjuk och sitter och kollar hela tiden.. -.- Störande.. Sen hade vi finska. Tråkigt. Men Tina va med på timmen och då va Kajsa lite roligare. Hon sa att Nicco och Zache va gifta, så sött! Men sen ville Nicco separera. Då blev Kajsa ledsen. Men sånt är livet. :( Sen hade vi träslöjd. Hann ganska långt. Snart e dörrarna klara. Men jag kommer nog inte hinna klart eftersom att jag aldrig får hjälp?! Sen efter två timmar träslöjd hade vi typ.. någonting. Men dom två sista timmarna hade vi geografi. Tråkigt. Vi hade prov. Gick sådär. Men men.. Sånt är livet också. SEn stack jag till Julias pappa. Satt där och kollade på film. Sen kom mammas kille och hämtade oss. Stack hit till Leemland. Så nu sitter jag här och väntar på att den här dagen ska vara slut, eller kanske inte. Eller jo.. Eller nej jag vet inte. Men det är tråkigt. Men ska äta snart. Då blir man i alla fall sysselsatt av att äta! Kuuuuult! Sen vet jag inte vad jag ska göra. Det går inte att gå ut och fota när man inte har någon bra kamera, och det går inte någonting. Men får se vad jag hittar på, har inte gjort mina läxor heller, kanske bra att göra dom. Matte läxa är inte kul. Inte engelska ordförhör heller. Men live wiht it! Men nu ska jag skriva ett till inlägg om eh.. Ja vad det nu var. Men det får ni se sen. :) Ses!
har ingen bögbild >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0