@ lemland

Hejsan!
Just nu sitter jag "hemma" i lemland.. :s Vad gör jag här egentligen? Jag sitter ute i Lemland och vad gör man här? Ingenting.. Jag har inte ens sett hela huset än?! Vad fan ska jag göra? Känner ingen här. Vad gör man då? Sitter på datorn. Oj vad social jag kommer känna mig, verkligen! Och min syster har börjat se på Harry Potter också :o Så ska man ju såklart sitta och höra på när hon snackar om alla hans filmer 24/7. Nice det här vettu!! :D Fast ne. Men man kan ju lära känna folk i alla fall. Men hur länge ska de ta då? Hundra år kanske? :) Nejmen .. Helt seriöst. Jag måste läsa. Har prov imorgon. Ett prov och ett förhör. Plus att jag måste läsa ut min bok som jag ska recensera sen också. Så kan inte skriva mer nu, hej då!
Var sociala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0