like it was 09 yesterday.♥

TJOHO!
gissa vem som just kryssade allt man hade skrivit, gr8. Iallfall har vi varit hos Alexandra the hold night. PatteLatte har misshandlat mig tryckt mig mot en vägg och slagit mig bhu, och hoppat på oss jagat oss, han ger sig aldrig!:( Sen gick vi enda till mig med väskor och hela shejten. Vi tog med oss lite kort don't tell ya. Idag på stan spionerade vi hihi det var väldigt roligt och gömma mig under en reklamskylt HEHEHEHEHHE. Imorgon ska vi kanske till stan, men Joel om han inte försover sej(?) Eller sover bort hela dagen, stänger av väckarklockan i sömnen ehehm? Och sen ni alla kära läsare är det JOEL ERIKSSON som vi talar om. -->back to the thing, ja så ska vi till stan maybebaby. Jag vill ha hårförlängningar fast ändå int. o.O Nu hörs vi imorgon! Kanske med en suprise!;)♥

Kommentarer
Postat av: Joel

JAG försova mig?! o: host (a)

2010-12-31 @ 00:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0