lite mobilbilder från båten när jag skulle till sverige och hem och från idag!:)

Bara för att alla bilder som jag har tagit med mobilen den senaste tiden har vart till bloggen så laddar jag upp dom nu! :)
'
Jag och Vanessa i provrummet när jag skulle prova mina julfestkläder!
i Lisco parfym va de någon med sjukt konstig frisyr om ni ser.. :S
julfestoutfit!
nån gång när jag e ute, minns inte med vem. och jag bjuder på den här. :D
WE ARE! :D
på väg till sverige.
bjuder
bjuder
bjuder
bjuder igen
usch, bjuder som fan!
på båten på väg till sverige
hade inget att göra så gick in på toaletten och tog egopics
usch vad jag bjuder
bjuder
bjuder
bjuder
HAHAHHAHA JAG DÖR ÅT MIN PAPPA!
stockholm ♥
joel och renee idag :D
jag :D
joel och renee idag :D
Mer bilder har jag inte. Måste säga att jag och Reneé har blivit bra på att bjuda på oss själva och ladda upp bilder! Yeah, vi är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Joel

FYSATAN SISTA BILDEN PÅ MIG!!!:S

Aja man ska kunna bjuda på sig själv ;)

Även fast de är ni som bjuder på mig där HAHA ;)

2011-01-01 @ 01:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0