massa random bilder som jag fick lust att lägga upp!

niccos pappa, suddig bild
suddig bild igen på niccos pappa.
från gymnastiken när jag inte kunde vara med och jag fick sitta och räkna matte istället.
matteboken igen. hade inte kamera med och min mobilkamera suger så de blev lite konstig kvalité.
första snön som inte va slask.
dagen när jag och renee va ute och fotade lite.
en stolpe.
minns inte när de va.
lemland första gången jag va där.
hockeymatch. Mariehamn IFK mot Tuna. Minns att jag blev jävligt arg när Tuna vann.
Ingalunda ;)
När jag va på Jennifers innebandyträning:)
när jag och pappa på cityläkarna och jag skulle ta en spruta eftersom att jag ska till thailand.
någon egopic som jag har tagit den här månaden
julgranen som jag har hemma som typ är helt förstörd för att mina katter fäller den varje natt..
kurris min man! :*
kurre
kurre, btw har han facebook, bli vän med honom om ni vågar ;) Kurre Karlpetter @ facebook.
Junior, R.I.P ♥
mat som jag och jennan åt när jag sov där.
såhär spenderar jag och renee en vardag. spelar mr aah. fast renee hatar det men jag älskar de, btw va de jag som ladda ner de.
Det var alla bilder, random eller hur? xd Inget mer att skriva nu. Hejdå för kanske tredje gången XD. Nu ska vi chilla galaxen / renee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0