nu du!

Jaja.. Jag vet att jag inte har skrivit på länge, och jag måste erkänna att jag inte har någon bättre ursäkt på det än att jag inte har orkat blogga. Jag har försökt att skriva något varje dag, men jag har raderat allt eftersom att jag inte kommer på någonting att skriva. Men nu ska jag skriva ett super långt inlägg, bara för att Nicolina & Reneé ska bli glada! :)


Jag börjar med att sammanfatta dom här dagarna som jag inte har bloggat på säger vi!

På Lördagen var jag bara hemma på dagen och var på datorn och pratade med folk på msn och så. Sen på kvällen vid sex tiden stack jag till Tina för att vi skulle gå till skolan för att se på dunder dansens uppvisning. Så vi gick dit och vi satt kanske i 20 minuter och  väntade tills det skulle börja. Sen började det! Det var mest den "högre" grupper som uppträdde, men det var ändå en bra uppvisning. Shajan och Linus var där också, men vi satt inte med dom. Men när uppvisningen var slut så gick vi ut. Linus och Shajan stack hem. Jag, Nicco, Tina & Kristina gick först till Tombos och köpte lite saker. Sen ville vi vara med Shajan, men han var hos Linus. Så vi gick hem till Linus och sa att dom skulle komma ut, så kom dom sen. Först satt vi bara på Tombos och snackade, sen gick vi typ där vid Ålands banken, där blev jag, Tina & Kristina kastade i snö, så Tina och Nicco stack hem för att Tina fick kallt. Jag och Kristina stannade kvar för vi ville inte sticka. Men jag frös som jag aldrig hade gjort förut i alla fall. Så till sist när jag inte klarade av mer så stack vi alla hem. Jag och Kristina stack först till henne för vi frös så satan. Kristina duschade först, sen duschade jag. Sen drack vi lite te och sen åkte vi hem till mig. Vi lade oss kanske där vid tre, men vi gjorde ingenting, men vi somnade i alla fall.
Sen på Söndagen vaknade jag och Kristina av samma orsak som alltid.. Min pappa kommer och skriker att det snöar ute. Så vi gick upp och åt frukost. Sen skulle Kristina hem så hon stack. Sen satt jag bara hemma och tråkade. Hade ganska ont i huvudet så. Men mer har jag väl inte gjort idag. Imorgon blir det att stiga upp ganska tidigt. Jag ska träffa Shajan och efter det ska jag till Lemland. Där blir jag tills på Torsdag. Jätte roligt fast kanske inte.. Men man vet ju aldrig? Det  kanske blir roligt i alla fall .. ! :D Men där ska jag i alla fall ta bilder! Reneé kanske kommer med också! Om hon får för min mamma såklart.. Det är inte helt säkert, men man får ju hoppas! Så det är vad jag har gjort. Och nu skriver jag det här inlägget bara för att jag inte har någonting att göra och jag kan inte sova. Jag har kollat på film också nyss. Yes Man. Har sett den en gång innan. Men jag orkade inte ladda ner någon. Jag är ändå ganska trött. Så snart ska jag väl försöka sova, man får ju hoppas att det går bra med tanke på att jag vaknade klockan 2 på dagen idag..
Vad ska jag berätta mer om då? .. Ja just det.. Jag ska ju skriva om ... Eh .. Just det.. Jag måste skriva om dag 4 och dag 5. Dag 6 skriver jag om "imorgon". Men jag kan inte skriva om dag 4 eftersom att jag inte har någon bild eller något så. Jag gör bara dag 5 istället! :)





Dag 5 - vad är kärlek?

Första gången jag var kär var nog när jag bodde i Sverige fortfarande. Jag hade en kompis där som hette Jesper. Jag minns inte hur det var, men jag var inte kär i honom så länge i alla fall. Sen jag flyttade till Åland har jag nog haft känslor för många.. Men jag har vart riktigt riktigt kär tre gånger, nämner inga namn på dom tre personerna. Men dom som känner mig kan nog räkna ut vem det var i alla fall. Kärlek kan vara svårt och jobbigt när det inte funkar, och när den man har känslor för inte känner likadant. Men när det väl funkar så känner man den där känslan som alla vill känna. Och alla komma nog att få känna den någon gång. Även fast man inte kan tro det, så kommer det någon dag när man får känna den känslan! En dag kommer din dag också komma!

Nu har jag inte så mycket kvar att skriva, men imorgon kommer fler inlägg, det kan jag lovar! Nu fick Reneé och Nicolina sin vilja igenom, och plus att Nicolina fick en länk lite högre upp. Kolla gärna hennes blogg, älskar den! :) Ha det bra så länge! :D


En bild jag tog för länge sen på någon bild jag hittade i min ficka :o Inte så tydlig bild, men det är en The Simsons grej. Haha! Men nu ska jag sluta skriva, nu ska jag sova! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0