nyår!

Idag är det ju den trettioförsta december. Det betyder ju att det är sista dagen på 2010. Hoppas verkligen att 2011 inte innehåller (eller hur ska man säga? ;)) så mycket skitsnack som 2010 gjorde. Fast egentligen har 2010 vart ett ganska bra år. Fast samtidigt dåligt. Det beror på lite olika saker. Bråk och sånt. Men det reder ju ut sig i alla fall. Det bästa som har hänt under det här året var nog sommaren. Nog för att jag och Reneé bråkade just då. Men som tur va bråkade vi inte så länge. Kanske i två till tre veckor. Men det blev ju bra sen. Men till exempel så fick jag träffa min käraste broder Emil det här året för första gången, jag fick åka ring efter båt med Reneé och jag höll på att dö för jag skrattade så mycket. Kunde knappt andas. Jag har fått SIMMA medan jag har dragit en båt efter mig (alltså en gummibåt) där Reneé sitter och chillar. Jag höll faktiskt på att drunkna eftersom att jag såklart skulle simma under båten och inte fick luft och det kom vågor från båtar eftersom vi / jag simmade utanför en små båts hamn. Jag har hunnit resa till Finland, både till Nagu där min farmor & farfar & min mormor & morfar bor, och till Vindskär där Reneé & Alles farmor och farfar har stuga. Det har vart jätteroligt det här året. Men samtidigt så ibland kan det ju vara så att det har känts lite konstigt och att man har vart ledsen och så. Men det fixar sig ju alltid. Så.. Jag hoppas att sommaren 2011 blir lika bra. Men en sak vet jag.. Att 2011 kommer att börja bra i alla fall, eftersom att den femte februari åker vi iväg till Thailand. Shit vad jag längtar. Då kommer vi ju inte kunna blogga och så. Men det fixar vi på något sätt. Det måste väl finnas datorer att låna där.. Eller.. Egentligen, OM det skulle finnas så varför skulle jag och Reneé spendera vår tid framför en data när man är i Thailand? Det skulle kännas lite skumt.. Elelr vad tror ni? ;)
I alla fall så har jag och Reneé spenderat vår natt med att äta fem stycken smörgåsar och två stycken ostbröd plus cola. Vi har tagit massa oseriösa bilder med min wencam också. Så dom kommer upp nu i det här inlägget. och bara för att vara snäll nu när det är nyår och allt så ska jag länka massa bloggar som jag och Reneé brukar läsa. Så joina domhär bloggarna:
JOELS BLOGG!
NICOLINAS BLOGG!
FILIPPAS BLOGG!
ELIAS BLOGG!
ISABELLES BLOGG!
SIRIS BLOGG!
WILMA OCH INAS BLOGG!
Ja typ dom. Visst besöker vi fler bloggar men det här va några. Så besök dom! :D
Imorgon ska jag och Reneé som sagt till stan igen fast idag har Joel lovat att han ska stiga upp! ;) Och nu har jag hans nummer och han har mitt så nu kan vi få tag på varann i alla fall. Men nu ska jag dra och vara lite social med Joel på msn. :) Hörs! Och just ja, här kommer cambilderna!

Kommentarer
Postat av: Jimmey

Reneé? Funderat på navelpiercing (: ?

2010-12-31 @ 01:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0