nyårs raketer!

Mariehamn fyller ju 150 år idag! Så jag trodde att det skulle vara något helt speciellt, men det var tydligen helt samma sak som alla andra år. Men visst var det fint! :) Jag lyckades inte få med alla bilder med kameran eftersom att Reneé har tagit massa egopics med min kamera, så jag tog med min mobil och filmade lite. Inte så bra kvalité med mobilkameran men det funkade ju! Men nu ska jag ladda upp bilderna och sluta skriva! Gott nytt år igen btw!
HAHAH, jag dör. Laddade upp jättemånga bilder ju! Och just det, bara för att det är ett nytt år och allt idag så ska jag och Reneé ta massa bilder och lägga upp på bloggen och samtidigt blogga 15 inlägg minst idag! Så håll utkik! :D Bloggar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: tack detsamma :D

2011-01-01 @ 00:42:49
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0