snabb skola :o

Jag har märkt att skolan går mycket mycket snabbare om man inte kollar på klockan! :o Så tiden gick nästan lika fort som igår fast igår gick det snabbare, haha! ;) I skolan skrattade jag som fan åt Tina för att Vanessa gjorde nåt med hennes ansikte som fick mig att börja skratta, haha! :D Sen åkte jag hem efter skolan & satt min och pärlade. Ska visa upp allihop sen på en bild i slutet av inlägget! :D Men idag är det fotboll och efter det ska jag till Reneé eftersom att jag ska sova där för min pappa ska till Sverige, vet inte varför men han ska dit med en kompis så jag ska sova hos Reneé då som sagt. Men nu ska jag ta bilderna med pärlorna, sen ska jag börja klä på mig fotbolls kläderna, hörs efter det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0