sometimes dreams come true

Shoo!
Nu är det så att jag bloggade inte alls ett långt inlägg igår, publicerades det då nej? Mitt blogg.se eller allas (?) segar jag vet inte men långt vare iaf. Men nu ska jag försöka få ihop ett litet inlägg iaf.
Iförrgår hade vi dagsverke, dagsverkade hemma. Städade hela min garderob och hela mitt rum! Allt ihop tog väl någonting runt 2/3 timmar. Sen på kvällen gjorde jag ingenting var på datorn och la mig rätt så tidigt!

Igår i skolan var det rätt så kul! Hade dubbeltimme bildkonst biologi morgonsamling och sånt chill! Efter skolan stack jag,Åsa och Joel ner till stan och åt på Hesburger där också Frida,Becca & Norsken och lite andra var. Efter det stack jag och Åsa till papi och hämtade saker sen till mamma! Kvällen spenderades mest med Joel och lite Charlie då. Vi stack hem rätt så tidigt för vi var trötta hehe, hängde med Joel runt i östernäs. Sen la vi oss vid halv tolv, tolv någonting. Vaknade såklart av att mitt finger värkte? Så jag började hälla cocacola på mitt finger och linda runt det med papper, normalt haha?!

Idag vaknade vi vid 12 eller tidigare. Stack till stan och åt på Åsas pappas jobb sen for jag ju hem med bussen! Och nu sitter jag här, har just varit ute och träffat farmor,farfar,farbror,pappa,alle & min kusin som jag inte sett på 2 år eller något sånt. Nu ska jag bara vara hemma och chilla och fara och handla med pappa typ hehe. Ikväll blir det att fara till mina kusiner och dom där. Jag tror jag sover i hamnen inatt. Men nu ska jag ta och göra något ha det kivaaaa!
/ reneeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0