SPARHALLEN

bara så där lite random mitt i allt.
negativa saker bout sparhallen.
* jag får alltid ont i magen när jag är på sparhallen.
* man går vilse där hur lätt som helst.
* alla plastsaker man köper går sönder direkt.
* dom på sparhallen dampar sönder väääligt lätt iaf på mig.
positiva saker bout sparhallen.
* billigaste butiken at hela åland.
* dom börjar med julsaker i september och slutar i januari ?
Hehe, bara sådär random mitt i allt. Igår kväll såg vi på film någon som hette 'It's alive' Handlande om någon bebis som slaktade hela sjukhuset vid födseln, och är tydligen en mördare. Läskig var den iallafall, nog för att alla somnade fem minuter efter den börjat så jag somnade också. Vaknade vid ett och sov i soffan hela natten. Och vet ni vad ?
M A G S J U K A A A A !

Becky har magsjuka, pappa har magsjuka och min hund har magsjuka?!?! Snart får väl jag också magsjuka. Jag har inte haft magsjuka sen jag var 5 år, enda gången jag fick sova i mammas säng så spydde jag i den heh(a)
...Och som ni i Sverige antagligen inte vet... Så vi på Åland / Hela finland är lediga imorgon (måndag) eftersom att det är finlands-nationaldag. Alltså det känns som att vi inte haft den dagen här förrut har vi det? Eller är det den dagen då man äter sånadärna småa kakor med sylt på toppen eller något? Kalevala bakelser? Asg.
Nåväl så igårkväll kom min kusin farmor och farfar och farbror hit. Drack glögg, fick värsta julafton känslorna där?
Sen så hade jag tänk ändra lite småa saker på bloggen typ som nedräktning till julafton. Idag är det 19 dagar kvar, 2 veckor och fem dagar ithink?
Nåja nu har jag ingenting mera att skriva laddar väl upp lite bilder heys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0