spotify

Laddade nyss ner spotify, jag vet att jag är efterbliven, men jag har inte kunnat ladda ner det, datan har alltid börjat lagga när jag ska ladda ner det. Men nu funkade det äntligen! :) Nuu ska jag först blogga klart det här inlägget, sen ska jag dra till Reneé. Får se vad vi hittar på. Man vet ju aldrig. Skulle somsagtbella ha funnits kvar skulle vi ju såklart ha åkt med henne ;). Vet inte vad jag ska skriva mer? Kanske kommer ta lite mer bilder, men som ni vet så har jag ju ingen kamerasladd som jag nämner i ganska många inlägg som jag har skrivit. Men jag ska försöka att hitta den. Men var kan den vara? Kan den vara hos mamma? Knappast. Men får se om jag hittar den snart. Men nu har jag inget mer att skriva, hörs!
fick bli en gammal egopic från hösten :) Har ju inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0