stan med joel idag :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Heysan! Idag var jag och Reneé och Joel i stan och ja. Vi gick mest runt och snackade och satt på hesburger. Hetem, Danesh och Soroush va där också. Ofcourse. Jag kunde typ bara ta tre stycken bilder för min kamera hade inget batteri. Men det funkade ändå. Sen när bussen kom höll vi på att missa den så jag sprang jag skitfort så att jag tappade andan och inte kunde andas. Kul att veta jag vet. Men nu när vi kom hem så sa vi att vi skulle blogga och nu gör vi det, haha! Kul att veta jag vet. Ikväll ska jag och Reneé till Miramarparken och titta på fyrverkerierna. Men före det måste jag träffa min pappa också men han är i Strandnäs och jag vet fan inte hur jag ska komma dit.. :s Men det fixar jag sen. Men nu har jag inget mer att skriva. Jag ska ladda min kamera lite så att jag kan filma och ta bilder på fyrverkerierna sen ikväll/inatt. Så lägger jag upp dom när jag kommer hem. Men nu har jag inget mer att skriva. Hörs sen!
mr aah :D
PAPI JUMP!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥
ser ni joel där borta? :D
där ser ni han va? :D
I STAN MED JOEL OCH RENEE OCH JOEL VA DUM FÖR HAN VISA FIIINGER........
nu kommer joel bli arg på mig och säga att jag e dum :( men JAG LÄGGER UPP BILDERNA ÄNDÅ.

Reneé sa  att hon skulle kolla på sin fot och hon ville inte att jag och Joel skulle se så hon gick bakom någon skylt och ja.. SÅ SJUKT STÖRIGT.


HÖRS SENARE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0