SUNDAY

Hejhej!
Har inte bloggat på ett tag nu men nu ska jag iallafall blogga!
Idag är det söndag, jag har inte gjort så speciellt mycket spelat tv spel med pappa och beccy hahaha! Igår for jag hem från Åsa vid 1 tiden, så sov jag typ tills 4 och sen såg vi väl bara på film och tv hela dagen. Alexandra har bloggpaus till imorgon så hon börjar antagligen blogga imorgon! I fredags var jag hos Åsa vi gjorde väl inte så mycket, såg på Sunes sommar och åt godis tog bilder.
Imorgon är det måndag och vi kommer väl inte ha normala timmar på hela dagen tror jag. På tisdag har vi ledigt om jag förstod rätt, och på Onsdag julfest. Sen --> jullov!♥
Jag hade också tagit väldigt många bilder till bloggen, men nu hittar jag inte överföringssladden/grejen så jag kan inte ladda upp dom, så bilderna kommer väl i ett senare inlägg.
Imorgon har jag svenskaprov som jag egentligen skulle ha haft i torsdags men var sjuk då så att. Jag har knappt övat alls, vet att det handlar om Substantiv,Adjektiv,Verb och Adverv. Pronomen och Temaformen har vi också men fattar ingenting så det kommer antagligen skita sig. Det får gå hur det går iallafall.!
Just det, alla mina kläder kom i fredags, jag som trodde att dom inte skulle hinna komma till julfesten. Klänningen var ju inte ens den jag hade beställt?:S Eller så minns jag fel.. Men den var ändå ganska så rätt så möjligtvis så sisådär bra ändå!
Nu har jag ingenting mera att skriva ska lägga upp dagens låt och kommentera lite bloggar vi hörs.!
:)
/Reneé.
Tumblr_ldojzawerd1qe3rjto1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0