svenska

Hejhej!
Idag har jag inte alls varit på datorn, förrutom på iphonen i skolan så jag har inte kunnat blogga! Idag var det meningen att jag skulle till Alexandra men av vissa orsaker så funkade det inte.. I skolan hade vi massa tråkiga timmar som syslöjd finns inget värre eller jo svenska/samhälla med Doris -.- Sen så har vi 9 stycken prov den här terminen, missar 3 med Thailandresan så jag får göra 3 på samma dag, jätteroligt! Ikväll har jag sovit och övat lite på svenskan och tyskan, finskan struntar jag i det får gå som det går ska ändå sluta så att. Har just varit och duschat/badat bastu, eller jag kan ju inte bada bastu för jag får värsta astmaatackerna (Alexandra fattar vad jag menar ;)) Nu ska jag snart gå och äta och kanske öva lite till för en gångs skull! Hehe imorgon börjar jag 9 skönt!:) Just det visste inte att detdär hände i Strandnäs, shit vad läskigt ju!:O Imorgon bitti kan jag försöka hinna med bloggning men jag tror nog det! Jag har inte så många bilder idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0